sobota 13. října 2012

RIMMEL STAY MATTE

Byla jsem obdarovaná touhle zázračnou dvojkou a proto o něm musit poslat chválu dál do světa.. V poměru peníze a výkon jsou to naprosté jedničky..!!

Make-up mám v odstínu 200 soft beige a jen díky tomu, že jsem ještě trochu opálená z léta je na mě světlejší, ale za pár týdnů už to bude přesně ono. Výborně kryje a vydrží!! Vůbec mě nebude bolet pusa a ani mi neupadnou obě nohy, když řeknu že je to ten nej nej nej kámoš, kterej kdy pobýval v moji kosmetický taštičce!!





Dalším panem dokonalým a super parťákem make- upu je tenhle pudr.. pudr co si může říkat PAN PUDR!!  je transparentní, takže bude vyhovovat každému typu pleti. Možná jediným mini mínusem je, že trochu práší, ale co člověk to názor =)





OBA VÝROBKY NA 100% DOPORUČUJI!!




Více info tady:
http://www.rimmel.cz/produkt/stay-matte-make-up/
http://www.rimmel.cz/produkt/stay-matte-pudr/

1 komentář:

  1. Milá Peťo, Rimmel jsem používala před léty a pak na tuhle značku nějak pozapomněla. Ale vím, že je skvělá a díky ti za připomenutí. ;-) Make-up i pudr vypadají výborně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře..!! =))